Utvilad.

Kära ni, nu kan man lugnt säga att Josefin är utvilad. Slocknade som ett ljus på soffan igår klockan åtta och har sovit till typ nu! Tack för det, då jag inte har kunnat sova på länge. Borde vara utvilad nu.

Jag kan dessutom tala om att jag för tillfället är mållös, och det pga av att jag har världens bästa kille. Måste skryta lite. Är så sjukt glad att han ska bjuda mej till Thailand och Bali. Att jag dessutom fick en kamera är sjukt snällt. Sen får vi ju inte glömma den fina datorn som jag fick av N, Hans syster med familj och Hans föräldrar. Tack tack tack! Ingen är gladare än jag!

Födelsedagsfirandet gick väldigt lugnt till. Som det barn jag är (förutom rynkan jag fått) Så beställde jag hembakad pizza och chips och dipp! Namnam. Drack ett glas mousserande vin, sen däckade vi på soffan mätta och glada!

Nu är det jobb som gäller 09:55-20:15. Mördartiden nummer ett, men det är bara o bita ihop. Man måste ju ha pengar till Thailand och Bali!

Sooo loooooong suckers!







Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0