Tennisproffset här!

Hahahaa, skämtosido, jag är inget Tennisproffs men det var riktigt roligt att spela igår. Jag höll humöret uppe (vilket jag ABSOLUT INTE brukar göra) och jag träffade några bollar iaf! N fick inte heller mottaga några bollar i huvudet och han fick inte några bollar skjutna på sej! Ett stort plus, för så brukar det inte vara när vi spelar tennis annars!

Det är lite dåligt väder idag, men det kan ju vara bra att vila från solen ett tag nu! Äntligen har man fått lite färg, tjohoooo!

Hade en underbar dag med Ammie igår, vi pratade om allt, solade, spelade tennis, åt middag, åt efterrätt, åt choklad, drack kaffe och bara myste!


Ammie försökte skoja till det lite :) hennes glasögonfodral fastnade lite.

Världens godaste choklad, köp den!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0