Hum(ö)or

Jag har ett väldigt svajande humör kan man säga. Jag går från att vara super glad till super sur på två röda sekunder. Som igår tillexempel. Scenen utspelar sej i tvättstugan. Sista tvätten ska tas ur tvättmaskinen, och den är dyblöt! Alltså det rinner vatten. Tvättmaskinsjäveln har inte centrifigerat (eller vad fan det nu heter) och jag blir så rasande att jag vill spöa skiten ur den där tvättmaskinen. Hur fan ska man kunna få handdukar och lakan torra på typ 40 min om den är dyblöt?

Stackars N får som vanligt ta hela skiten och jag skäller ut han efter noter. Stackars N, undrar hur han står ut med mej ibland? det är den eviga frågan.

Som tur är vet han hur han ska handskas med mej, jag får vara själv i några minuter, jag tar en lugnande cigg och sen är det bra. Är det det här man kallar humor????




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0