destination stranden!

Idag åker jag till stranden med Ammie och Hanna, ska bli otroligt trevlig. Vi får hoppas att det finns någon vass där bara för jag känner mej inte riktigt fit för stek bland folk!
Har försökt vara nyttig i två dagar nu, ätit bra mat och spelat Tennis, men alltså, jag är en värdelös människa på att vara nyttig och har insett att jag aldrig kommer kunna bli nyttig. Det går bara inte. Vem faaaan kan motstå att ta en glass när det finns 100 st i frysen, och vem kan motstå en påse chips när den ligger och skriker efter en i skåpet?? Hallååå!!!!!!!!??????? daaaaaaa.......


Orange, det är fint det

Min blå tröja kommer från ginatricot och den går inte att få tag på längre hahahahahaaa!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0