Depp.

Känner mej depp idag, trots att solen skiner. Är trött och idag är en såndär klag dag. Men jag ska faaan inte göra det för jag hatar människor som klagar. Antar att det beror på att alla nu ska ha semster, och jag och N blir kvar i sthlm helt alone. Emelee skulle egentligen ha kommit upp men det blir nog inte så nu! Men det såklart att man vill vara kvar på gotland när det är sommar! Jag klandrar henne inte för det! Hon är bäst min Emelee!

Skulle just ringa Mister N och säga godmorgon men jag fick inget svar! Så jag skickade ett meddelande istället!
"Godmorgon, kom på att du hade rast, men ring sen"
Då säger det pling i hans mobil, som ligger här hemma.
Och eftersom jag tydligen inte är sveriges smartaste människa så plingar det till i hans mobil igen:
"Nämen se där, din mobil ligger hemma, hoppsan!"
Hur dum får man bli. Smart tjej, och godmorgon by the way!

Kommentarer
VEM? Fredrik

ring mig nu! 0704 789 238

2011-07-08 @ 15:00:46

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0