Snö, snööö, snöööööööööö!

Är trött på snö, vill ha sol och värme, men vem vill inte ha det? Sitter och tänker på Min bror och bästa vän som är i thailand. Varför får alla andra åka utom jag? Orättvist! Nejdå, dom förtjänar det men jag är avundsjuk! SOM FAAAN!

Min förkylning vill inte ge med sej, så jag är hemma idag, käkar apelsiner och dricker te...Och här Snöar det, IGEN! Vill någon veta hur mycket jag hatar snö??? Det går inte att beskriva, Just nu iaf. By the way så älskar jag snö när jag är i fjällen, delade känslor sådär litegrann!

Nu ska jag äta liute frukost, Kesella med flingor och bär, nyttigt....Försöker mej på att vara lite nyttig. gick inte så bra igår kväll dock när jag tryckte en påse med ostbågar! Kanske går bättre idag? :)


Bästa Marika och Ava. Saknar dom...

Hittade massa roliga bilder i dator från jag vet inte vad??? Typ sommras, men det är inte mina bilder...konstigt!

Saknar Emlan.

Emil, saknar han med!

Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Nä gumman, nu tycker jag att vi får styra upp en vinkväll snart! Det är vi värda!!! ;)

2011-01-08 @ 16:52:26
URL: http://mondoblog.se/mikkastina

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0