Okej, nu ska jag klaga lite...

Är så fucking jävla trött på allt! Det är inte bra för mej att vara ledig tror jag! Jag saknar mitt jobb så sjukt mycket! Jag vill vara på jobbet! Men jag tror nog inte att det här i grund och botten handlar om att jag inte är på jobbet.

Jag tror att det handlar om att jag är trött på att det är vinter och kallt, att jag känner mej onyttig...Vintern tar slut på mej. Jag trivs inte när man inte kan vara ute sent på kvällarna i linne och shorts, att man inte kan hoppa i ett par skor och bara gå ut och ta en skööön promenad! Jag vill ha värme och sol, jag vill vara brun och fin, och inte blek och grå som man är nu! Helt sjukt hur vintern kan döda en människa...Men så vill jag bara poängtera också att jag tycker om vintern när man kan åka skidor, när man kan göra något åt/med den..

Egentligen tror jag inte det handlar om det heller, jag tror faktiskt bara jag har en sjukt dålig dag! Jag borde inte tänka så mycket, borde nog gå o lägga mej igen och vakna i morgon, för då är allt mycket bättre.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0