FYYY FAAAAN! (rent ut sagt)

Ja så kan man också skriva en rubrik, och det är just det jag gör. Jag mår piss, skit, fucking jävla dåligt alltså! Måsta få klaga lite, det kanske känns bättre då! Och jo det gör det faktiskt, handsvetten försvann just!??? hahahaa! Okej inte kul! Men hallå vad tycker ni är roligt egentligen? Faaan vad jag svamlar!

Men allvarligt vad är roligt att läsa om? Jag Kanske också ska börja lägga upp nakenbilder och skriva om sex som alla andra konstiga mänmniskor gör. Men jag tror inte jag bjuder på det nöjet, över min döda kropp om man säger så!

blablabla, nu ska jag fixa iordning mej och dra till jobbet!

JÄVLA FUCKING SKIT FÖRKYLINING!
soo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Gumman då :( inte kul att vara sjuk! Köp mivitotal!! Det hjälper mot förkylning OCH trötthet...rena rama dunderkuren :)

Vi måste se till att träffas snart!

Puss!

2011-01-05 @ 10:51:29
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0