Fredagsmorgon.

Fick gå upp lite tidigare idag för att jag, dum som jag är, lovat N att dammsuga innan jag går till jobbet! Fy faaan det var det värsta jag gjort, det ljudet i öronen är ju bäddat för att bli på pissdåligt humör! Fy faaan! Men nu är det gjort iaf!

Satt och kollade igenom mobilen, hittade lite roliga bilder, slänger upp dom :)

Ska jobba, men börjar tolv så då hinner man ju softa lite på morgonen, Om man nu inte behöver dammsuga! Nej men vi ska få hit en mäklare som ska kolla lite på lägenheten! :) Hoppas det går bra, annars kommer jag skälla ut den jäveln om han inte tycker tycker det, FÖR JAG HAR FAKTIKST DAMMSUGIT KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN!

Soo looong suckers!


Sötaste ungen i världen!

Hon börjar redan bli som oss och ska ta kort på sej själv! Next egogirl!

Jag känner mej fortfarande obekväm i mina glasögon, trots att jag haft dom ganska lääänge...

Bästa Emlan som är i thai!

Bästa N!

Fina syster!

Bästa bror och kusin, som också är thai, alla är i thai utom jag!!!!!!!

Kommentarer
VEM? Anonym

Du är jättefin i glasögonen Jossa :) men förstår vad du menar jag har oxå haft glasögon länge men använder dom bara när jag ser på bio eller kör bil när det är mörkt ute eller jag inte hittar och måste kunna läsa på skyltarna. Jag ser så himla bra i mina glasögon så man blir rakt rädd när man verkliogen ser hur folk ser ut HAHAHAHA... Kram

2011-01-24 @ 09:12:29

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0