Födelsedag, jobb, städa....

Idag fyller världens bästa N år! Tjohooo! stackars min lilla bara, han är så sjuk och måste jobba iaf! Men han fyller iaf år, så grattis till honom! Får ta hand om honom när han kommer hem! Huuuu! GRATTIS GRATTIS!!!

Idag ska jag jobba! Helt fantastiskt! I morgon är jag ledig, vad gör man då? Förslag?? hahaha! Trodde aldrig jag skulle säga det! Men jag vill bara vara på mitt jobb hela tiden för jag tycker det är fantastiskt roligt!

Nu ska jag dricka upp allt mitt kaffe, och ta o vakna!




Måste städa idag...Puh...

Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Hälsa grattis till Niklas från oss!

Jag är också ledig imorgon! Fika??

Puss

2011-01-11 @ 08:08:30
URL: http://mondoblog.se/mikkastina

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0