Borta bra men hemma är nog bäst....

Ja så är det, skööönt att vara på gotland, men jag blir alltid så glad när jag kommer hem!
Har varit jätte trevligt att träffa alla, men nu sitter jag här igen med mitt kaffe, datorn i knät och efter tio på tvn! Har faktiskt lite att stå i idag, tog med mej massor av mina saker ifrån gotland, så jag ska snart börja plocka upp det! :)

I lördags hade vi kalas för bästa N, Middag och trevligt sällskap! N fick ett xbox kinnect, eller vad det nu heter! Så nu vet jag vad han kommer göra om kvällarna! :) När vi kom hem satt vi och kollade på biljetter till sweden rock! Vill verkkligen verkligen gå på det! Ozzy spelar, det skulle vara så grymt att se han!

slänger upp bilder!



Söta barn!


:)


Fina mamma!


Hahahaa!

Soo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Erorikoka

åH vilka härliga bilder!!!! Ja det varv verkligen en trevlig kväll och jisses s¨sent det blev :) typiskt att jag glömde N:s bilnyckel i jackfickan men det fixade sig ju det oxå Kram

2011-01-18 @ 08:52:55

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0