Biljard och bärs!

Ja som sagt blev det lite biljard och bärs i lördags, trots att vi tog det lugnt så var jag och N helt döda dagen efter! Hua! Men vi hade en trevlig dag i soffläge! Skööönt faktsikt ändå!

Ska berätta om en sjuk grej som hände igår.
Jag och N låg och bråkade i soffan (på skoj alltså) När jag kom på att jag skulle måla på honom med en penna. Sagt och gjort, men givetvis fick jag igen! Han målade på mej.
Dagen efter ska jag gå till jobbet och jobba, jag står där och klockan tolv är det dags för lunch. Jag går ner i lunchrummet och på vägen ner kollar jag på min arm och inser att jag har en SNOPP målad på armen med grön penna!!!!!!!!!!! Så ja, då har jag alltså varit på jobbet och jobbat i två timmar med en snopp på armen! Jätte kul, kul humor min man har! Och det värsta är ju att jag inte märkt något och glömt tvätta bort det! Ja jaa, jag tvättade bort det ganska snabbt efter att jag sett det, men det var en spritpenna! Lyckat!


Stina

:)



Soo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Meeeen gud..jag sitter och skrattar på jobbet nu...hahaha!!!

Bra att ha en snopp målad på armen när man jobbar på nk.hahha



kram på dig!!

2011-01-25 @ 15:21:13
URL: http://mondoblog.se/mikkastina
VEM? emelie nilsson

hahaa gud vad roligt gumman det roligaste jag hört på länge....:)

2011-01-25 @ 19:40:10
VEM? erorikoka

HAHAHAHA Skrattade så jag fick kramp i magen, ni är ju bara för galna. Spelar ni inte Kinnect om kvällarna? kram till er båda

2011-01-25 @ 20:30:28

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0