Wooow..

Ja vad ska man säga om den här dagen? Börjar med ett wow, det är alltod bra.
Har inte sovit ett skit i natt typ, givetvis skulle jag åka på alla bibverkningar av mina tabletter och en av dom är ju då SÖMNPROBLEM! Tjohooo! Så ja vad säger man? En sak som är bra dock är att man blir sjukt pigg av dom eftersom dom tydligen tar upp koffein super snabbt. Så jag känner mej nu lite lätt speedad efter mitt morgonkaffe. Ska hoppa in i duschen nu. Sen jobb!

Sooo loooong suckers!


Fina blommor jag fick igår :)

Åt en gooood fruktsallad igår vid marika och daniel.


Avis börjar bli en bråkig liten unge ;)


Kommentarer
VEM? eRORIKOKA

Åhhh vad fin han är som fixat blommor!!!!! ser himla gott ut med fruktsallad OCH nyttigt!!! mysigt att ni firade ihop KRAM

2011-02-16 @ 10:46:42

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0