Shiiit alltså!


Tiden går riktigt fort när man har roligt! Det kan man säga det! Jag och N har hunnit med mycket!
T.ex har vi varit fula tillsammans i hjälmar när vi klättrade...


Vi har hunnit pussas många gånger.....

Vi har hunnit vara både fula och fulla, en ganska rolig kombi som har lett till många skratt och tårar också för den delen!

Vi har åkt mycket bil, och varit på många äventyr, här är en av alla bilbilder! hahaaa, bra tidsfördriv det där med kamera i bilen! N vill dock aldrig vara med!

vi har även städat bilen tillsammans!

Och vi har hunnit pussas ännu mera! Vill bara säga att jag är väldigt glad att jag har hittat en fantastisk kille. Tack för det!


Kommentarer
VEM? Erorikoka

Åhhhhh vaaaa fiiiint!!! och jag är så himla glad att han träffade just dig en rolig, busig, snygg, fräck, mysig, ärlig och härlig tjej...ni verkar ha så himla kul ihop (tänker mest på snoppen på armen hahaha) och det är så himla härligt.Kram till er båda <3

2011-02-01 @ 20:50:25

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0