Puuuuh...

Faaaan vad trött jag är idag! Sjukt, vill verkligen inte ens gå upp idag! Herreguuud! Men men jag ska ju jobba så det är bara att palla sej upp! Det har varit en sjukt trevlig helg men den har nog satt sina spår. Skidor + utgång är inte en sån bra kombi men vi hade trevligt trots att vi var sjukligt trötta.

Nu ska jag hälla i mej sjukt mycket kaffe och göra mej i ordning.


Kosten i helgen har verkligen inte varit den bästa, så nu är det väl bara att börja om, hahahaa! Tillbaka på ruta ett..


Tvspel och bärs..





Snodde bilden av Stina :)

Igår åkte vi till liljeholmen en sväng och träffade marika och danne, vi hann med lite shoppning också! N öppnade upp plånboken och betalade, älskade sötnos! Så det blev lite smink, STRUMPOR, 14par! :) och sen lite underkläder.

Nää nu måste jag skynda mej, soo looooong suckers!!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0