orkar man?

Eller frågan är ju, hur orkar man? Jag tycker det är helt fantastiskt hur folk uppdaterar på facebook hela tiden. Ungefär så fantastiskt som det är att jag uppdaterar här. Men för att inte glida ifrån ämnet. Varje gång jag går upp och kollar datorn så har visa personer uppdaterat minst hundra gånger. Inget fel med det, gör det bara, men att göra det om man vaknar till en stund på natten och skriva en rad och sedan sova igen, då kan jag tycka det är lite konstigt? Eller det kankse det inte är? Jag tycker det är konstigt! Är facebook det första man tänker på när man vaknar? Faaan skaffa en twitter då väl...

Är inte på dåligt humör idag, det är nog bara jag som vaknat upp och har en av alla mina funderar dagar!

För att tala om något heeeelt annat så har jag syndat. Min nyttiga vecka går bra, förutom att jag åt lite choklad igår, inget fel med det men jag började undra hur mitt beroende av salt helt plötsligt kunde gå över i ett sjukt söööötsuuug? Någon som kan förklara det? Finns det en förklaring? har jag chockat min kropp så länge med onyttigheter så min kropp skriker efter det? Kanske är jag förgiftad? Och är det därför jag har ont i huvudet?

Ja jaa, tjat tjat!





Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0