Ooh happy day!

Tudeluuu, idag kommer min underbara lillebror hem ifrån Thailand, äntligen! Ska strax åka in till Centralen för att möta upp honom. (nu får man väl känna sej sjukt blek igen) Men det skiter vi i för han kommer faktiskt hem!

För att prata om något annat så går det ÅT HELVETE för mej att vara nyttig. Klockan halv elva igår fixade jag Och N lite gooooda chockladbollar....Säger inget mera om det. Men för att kompensera för dom jag vräkte i mej borde jag gå fram och tillbaka till Centralen istället för att utnyttja våran underbara kollektivtrafik som vi har i Stockholm.



Namnaminam!

Fixade lute mera med våran fotvägg igår, den är ju lååångt ifrån klar, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha den. Ska nog gå till någon secondhand butik idag och hitta lite udda ramar! Svart och vitt är ju så trååååkigt! FÄRG VILL VI HAAA!!!! Och för att sedan poängtera en grej innan någon säger något. Jag har en usaflagga för att jag älskar flaggor, vet inte varför. Men jag tycker det är snygg! Och NEJ jag har aldrig varit i USA men det gör väl inget va??

Här sitter jag och känner mej sjukt snygg idag! Dags att göra någonting åt både håret och fejjan.

Soooo loooong suuuuckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0