irriterad...

Sitter här vid min underbara syster. Är lite smått irriterad, eller mycket, fick vänta på bussen hur länge som helst. Så nu är jag en liten isbit, men jag börjar tina upp lite nu! Fyy faaan så arg jag kan bli ibland.

Hahhaa, igår insåg jag hur trött jag är på det här vädret. N kom och hämtade mej vid tvärbanan, vi gick in i affären och handlade. Efter det skulle vi åka hem och jag skulle gå in i bilen. Utanför min dörr är det en liten vall jag jag ställer mej på den o öppnar bildörren, Men vips så försvann jag, typ in under bilen. Sjukt halt var det där. N såg lite snopen ut...Jag försvann typ. Piiiinsamt, men sånt händer mej hela tiden så jag är van nu.




Soooo looong suckers!




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0