Hjärndöd...

Äntligen hemkommen från doktorn, inte roligt, men med lite meduciner och tabletter kommer det tydligen bli bra. Äntligen får man väl säga, inte ett halvår för sent. Hm...blir dock stumm när jag träffar doktorer, känner mej så liten och ynklig och få typ inte fram ett ord..hahaaa..Lite skäll fick jag också, man får tydligen absolut inte pilla i örat, ALLS! Hör ni det.

Doktor: Hej välkommen!
Jag: Öh.....heeeej...
Doktor: Vad har du för problem då Josefin?
Jag: Öööööh....(pekar på örat)
Doktor: Ont i örat? Sätt dej här får vi se.
Jag: Ööömh...Okej...Här? (snubblar på hjulen på sängen)
Doktor: Ja precis!

Okej, behöver nog inte säga mer. Pinsam är jag, han måste trott jag var hjärndöd...


Eftersom jag helt plötsligt blivitt nyttig så var jag tvungen att skryta lite och ta kort på min lunch idag, Lax med spenat och morötter! och (hoooosthoost) Liiiiiiiiiite gurkmajonässallad! (om man ändå är ganska nyttig kan man ju synda lite) Mums...

Nu ska jag, mitt risiga hår och träningskläder åka till liljeholmen ooch hämta meducin..

Sooo looong suckers!



Kommentarer
VEM? Amanda

Mums vad god det där maten ser ut!

2011-02-17 @ 21:59:57
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0