Goooodmorgooon underbara!

Idag är det torsdag och jag är ledig, tjohooo! Trots att jag tycker väldigt mycket om att vara på jobbet kan det vara skööönt att vara ledig ibland faktsikt! :)

Blev lite smått sur, eller mycket arg när mamma ringde och väckte mej, trodde först att jag skulle ta telefonjäääveln och kasta den rätt in i väggen och skrika massa elaka dumma ord, men jag sansade mej och var snäll! Hon var ju pratsugen, så ja! Mina humörsvängningar behöver ju inte gå ut över alla, det räcker med N! (stackars N).

Idag står det städning på schemat, fyy faaan vad booooring! Men jag tänkte göra städning lite rolig. Hur gör man det by the way? Musik? Får nog dra för gardinerna här..

För att prata lite om min nyttighet så säger jag bara...DET GÅR BRA! Förutom igår då, åt en korv med bröd och en hamburgare, fast vi hade iofsi lagat det hemma? Som om det gör någon skillnad!!??? Men annars går det ganska bra. Hade dock behövt börja med någon träningsform, är lite sugen på simmning. Är det bra träning? två, tre gånger i veckan (kanske).


Här sitter jag och är så jävla snygg som vanligt!

Allvarligt, hur fina är inte dom här blommorna??? Finaste jag sett iaf!

Med det säger jag gooodmorgon!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0