Gooodmorning!

Inte mycket sömn för min del! Men det är bara att genomlida den här meducinkuren hm...Tjohooo! Tur man blir speedad av tabletterna på morgonen. Känner nästan hur jag vill hoppa runt här i lägenheten, får nog dra för gardinerna då så inte grannarna tror man är störd.

Work toooday! Ska bli trevligt! Jobbar resten av veckan och hela helgen.

För att uppdatera er hur det går med min nyttighet. Det går bra, har inte ätit något onyttigt på hela veckan, gaaash....jag är stolt över mej själv! Har nog aldrig gått en hel veckan utan något onyttigt, någonsin! Men jag läääängtar så mycket till söndag så jag dööör, jag har nog aldrig varit så sugen på chips och dipp i hela mitt liv. Jag vill ha pepperchips och holidaydipp NUUUUU! :)


Avispavis igår...


Här är då en bild på min nyttiga mat...Rotfrukter i ugnen med hummus (eller hur man nu stavar det) och lax, det var super gott, men inte lika gott som chips!

Vi var på en jätte rolig affär i går, dom hade en massa skit där. Men jag köpte bara en griffeltavla, N har velat haft en sån och nu hittade jag en för 35 spänn. FYND! Marika frågade mej i affären om jag skulle ha den och skriva kärleksmeddelanden till N på, och Jag svarade "NEJ!!, Den ska vara till viktiga saker" Men det första jag gjorde var ju givetvis att måla ett hjärta. Sucker for Love! N skrev resten, Faktiskt! :)

Nu ska jag göra mej snygg, om det nu går då halva mitt ögonbryn är uppsvulet av en gigantisk finne, sjukt. Den trycker så mycket så jag typ har svårt att se.

Soo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0