Funderar lite....

Just det det är precis vad jag gör...eller det är en av sakerna jag jämt gör, funderar, funderar och funderar, jag funderar sööönder mej..Men men sån är jag och det får jag nog leva med! Just nu funderar jag på hur min statistik kan stiiiga mycket under några dagar för att sedan falla i dvala igen....hm? Men jag undrar faktiskt vem som läser om mitt (hooost) intressanta (hoooost) Liv? Någon som kan svara på det, erkänn att alla är lite nyfikna på det som skriver lite ibland!? eller har jag fel...kanske?

Nää nu funderar jag igen...laga mat var det ju!


Jag och Bästa N när vi är som snyggast!

Jag funderar också på hur Emelee har det i thai! Hur jossan har det i Usa och hur Natta har det i Frankrike? Och sen funderar jag på om jag aldrig ska få resa iväg?

Kommentarer
VEM? Erorikoka

JAAG! Jag tycker det är skitkul att läsa om ditt och bästa N spännande och helt galna liv...du skriver så himla roligt Jossan man får sig alltid ett gott skratt när man läser din härliga blogg.

Mamma är jätteimpad av er matlagning:

-dom lagar nästan allt från grunden Erika t om blodpudding och så öppnade hon kylen och hittade 2 paket av min fina köpta blodpudding hahaha! Kram

2011-02-01 @ 20:54:15
VEM? Julia

Gamla grannen från takstens kikar in ibland :)

2011-02-03 @ 14:01:53
URL: http://pepitaruta.blogg.se/
VEM? Josefin

Jag läser också :) Vi hade det jättejättebra i USA och nu försöker jag komma i fatt allt läsande på bloggen som jag missat! Saknar dig! Puss

2011-02-13 @ 18:49:36

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0