Frukost

Hahahaa, fick lite dåligt samvete så jag var tvungen att skriva av mej lite..

"Hej Jossan, vi är åtta chockladbollar som bor i din kyl. Vi läääängar efter att få bli uppätna, och vi vill gärna bli uppätna av just precis dej! Vi kommer älska att ligga i din mage och jäsa. Snääälla ät upp oss, please, vi vill verkligen det"

What the fuck, dom har börjat prata med mej. och då är man ju bara tvungen, inte kan dom ligga där och bli gamla? Nej fy tusan vilket slös, Dessutom var det ganska mycket havregryn i och det är ju fibrer och nyttigt!


Nu går jag till Centralen...............Går, alltså....


Kommentarer
VEM? Johanna

Haha känner igen den där kampen :) Jag åt en vaniljmunk till frukost :) Vad kul att du gillar bloggen, klart jag fortsätter skriva om mina och bebis upptåg i Italien sedan. Tack så mycket och ha en strålande onsdag!

2011-02-02 @ 12:34:12
URL: http://johannaty.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0