En vanlig dag

Det är just precis vad den här dagen är. Jag ska jobba lite senare. Men just nu håller jag som sagt på att tvätta.
Har suttit här och funderat en stund. Varför skriver alla och frågar om hjälp om vad dom ska ge bort till alla hjärtansdag? Är inte det en dag då man ska komma på något själv och något som är personligt? Bara lite funderingar sådär.

By the way måste jag klaga lite. Tycker det är skönt ibland! HATAR ATT TVÄTTA. Fast egenligen är det ju sjukt skönt när det är klart och man får sätta på sej rena fina kläder!

Är på blandat humör idag, så det blev ett blandat inlägg. Tror att mitt blandade humör beror på att jag gräver så djupt i mej själv ibland!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0