Drömmer så mycket...

Vad kan det betyda? jag drömmer alltså sjukt mycket! Tar jag in så mycket intryck varje dag? Väldigt väldigt konstigt!

 i Natt har jag drömt om hästar (igen)...och då kan jag ju också berätta att hästar är en av mina fobier förutom El...Jag hatar rent ut sagt hästar, tycker dom är för stora och opålitliga och det är en sån grej jag absolut inte kan ha kontroll på. Dom är helt enkelt för stora att kontrollera. Hästfobi, vad faaan är det? det kan man ju undra. Så fort jag ser en häst blir jag nervös, även om dom är i en hage, alltså dom kan ju hoppa över stängslet, man vet ju aldrig! Men jag blir iaf nervös och börjar svettas, Till o med nu! Varför ska jag behöva drömma om dom där djuren då? orättvist! Jag red faktiskt när jag var liten, sen vette fan vad som hände hahahaaa....

Nog pratat om fobier och hästar. Huuu....


Här har vi mej och en häst, inhängnad bakom en stenmur och med elstängsel över...Annars hade den här bilden inte tagits...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0