Det var då själva....

FAAAAN vad statistiken kunde svaja på den här bloggen, hahaha! Skämtosido!

Det har varit en fartfylld helg, trevlig. Jag har jobbat samtidigt som jag försökt umgås med mina nära och kära. Idag är det kärleksdagen! Tycker den är lite överskattad och hetsig. så jag kör på att alla dagar är kärleksdagar! :) Mycket mycket roligare!

Idag ska jag till doktorn, med mitt öra. Känns inte så roligt då jag varit väldigt väldigt rädd om mina öron sedan jag var liten. Jag är som han i "den där Mary", borde gå med öronpuffar hela tiden. Åh jag dööör lite, jag vill inte att någon ska röra mina öron. Hua! Men jag mååååste måååste verkligen!

Nu ska jag städa. TJOHOOOOOO!

Soooo loooong suckers!

By the way, funderar på att färga håret, IGEN! hahaaa, kan inte bestämma mej hur jag vill ha det! Funderar på jätte mörkt igen, eller rött kanske?


Mörkt

Ljust

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0