Delar med mej

Alltså, jag är lite trött på mej själv. Jag är trött på att jag inte kan vara nöjd. Fast jag egentligen är det. Så för att rädda mej själv ur det här ska jag börja göra lite mera saker för mej själv Och en av dom sakerna är att jag ska ta hand om min kropp. Alla typ i min närhet är inne i någon träningsfas, beach 2011....hm, inget för mej. Jag skiter fullständigt i hur jag ser ut beach 2011, vill jag så tränar jag, vill jag så ligger jag i vassen och solar. Men jag vill faktiskt må bättre, jag vill få igen mina jeans, och inte känna hur dom spänner över låren. Thats it.

Så för att vara tydlig så tänker jag bli nyttig, no more ostbågar, eller onyttig mat. Jag ska försöka iaf. Någon som är med? Och ja jag tänker faktiskt använda min blogg till att motivera mej, skriva av mej lite och klaga lite. Jag är en sucker för chips och dipp, så när suget efter det blir för stort så kanske jag sitter här och gråter. hahahaa! Med glädje och humor klarar man allt! :)


Bye bye....
Okej, jag hällde ut det i toaletten, och jag tog en bild, och jag vet att man inte får spola ner sånt i toan...men det struntade jag i...nu är det borta iaf! (och bilden tänker jag inte lägga upp, för det var riktigt äckligt!)

BUuuuuuuuhuuuuu................

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0