UppoNer

Igår var en riktigt deppig dag, ibland har jag såna dagar! Vaknar upp och känner mej bara otroligt deppig. Det är jobbigt, både för mej och personer i min närhet. Helt plötsligt stannar allt upp och jag går bara runt och funderar, egentligen inte på någonting, men jag blir typ okontaktbar! Jag är en humör människa och det har jag alltid varit, men det är sjukt jobbigt att vara det, upp och ner och upp och ner.

Jag känner att jag saknar alla, mami, papi, Emil, Marika, alla underbara vänner och ibland saknar jag mej själv också. Speciellt saknar jag mej själv när jag har såna dagar! Vart tog underbara, sprudlande, glada Josefin vägen? Men idag är hon tillbaka! Än sså länge iaf! Man måste ha dåliga dagar det vet jag.

Jag har allt jag kan önska mej, världens bästa kille, Världens bästa familj, världens bästa vänner, ja världens bästa allt!

Nu sitter jag här, på balkongen, rökandes på en cigarett, inte bra men jag orkar inte sluta röka än. Ska snart göra mej iordning för att jobba, och i morgon är jag ledig! Har varit ute och sprungit två dagar i rad nu bra va?? Problemet är bara att jag inte riktigt vet hur jag ska komma upp ur stolen, varenda fucking jävla muskel värker, men jag är glad för det!

Soooo looong suckers!








Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0