Tog nästan livet av N....

Kära alla ni, idag har varit en händelserik dag. Jag har nämligen nästan tagit livet av N...

Vi kan ju börja historien med att vi för ett par veckor sedan fick en Chiliblomma av Ns bror och hans tjej! Den är super fin och det har kommit många fina chilisar på den! Idag plockade jag av några av dom, och skar av en liiiiiten liiiten bit och bad N smaka på den för att se om den var "riktigt" Eller bara en "prydnad". OCH GISSA VAD......den var riktigt jääävla riktig! Tro mej om jag säger att N nästan höll på att döö!

Kan ju inte hjälpa det men lite roligt var det ju, eller kanske inte för han, men jag kunde inte riktigt hålla mej för skratt. Stackars mister N! Nu mår han bättre iaf!

By the way, skulle egentligen ha träffat stina idag, men hon är sjuk, hoppas jag hinner se henne innan hon drar till Teneriffa. Har annars varit på stan en sväng under dagen! Nu ska jag sova är sjukt trött!


Boven i dramat!

Hittade en badrumsmatta på H&M Home.

Och kuddöverdrag!

Spelat lite Fia har vi gjort också!

Nääää dags att sova! sooo loooong suckers!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0