Tiden går fort när man har roligt!

Kan man lugnt säga! Tiden gick super fort på gotland, och nu är vi i sthlm igen! Guuud vilken trevlig semster vi har jaft, helt underbart! Skööönt att komma "hem" lite! Jag är ledig ett par dagar till, sen väntar jobb i helgen! Ska bli skööönt att jobba igen! Men man tackar ju aldrig nej till lite ledighet!

Här är lite bilder från gotland! I torsdags hade vi världens roligaste kräftskiva, jag skrattade så mycket så att jag inte orkade skratta mera sen!











Otroligt rolig kräftskiva!!!!!!!!!!!


Kommentarer
VEM? Erika

HAHAHAHA jaa fi tusan vad vi hade roligt :)))) skrattar ännu när jag tänker på den kvällen!!! ÄLSKAR kortet på Niklas och Claes HAHAHAHA Kramar

2011-08-16 @ 17:16:58

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0