Sunday!?

Rubriken har två innebörder, 1, det är söööndag! Och 2 det skulle ju vara fint väder idag, men någon sol har vi då absolut inte sett! Lite ledsen blir man ju. Dock har jag och N haft en underbar dag tillsammans. Vi har ätit en superduper mysog frukost, varit och fyndat på bolagret som hade 50% på typ allt i butiken, och så har vi varit runt på lite andra ställen också! Jätte mysigt! Nu sitter jag i soffan och mina ögon går i kors, så jag kommer nog parkera mej här resten av kvällen! Ha en trevlig kväll allihopa!
Soooo looong suckers!



Lite nya ljusa gardiner.

En ny hängare.

Lite rosa har ju aldrig skadat, men man får hålla det på en låg nivå så att jag inte inkräktar på Ns manlighet :)

Salt och peppar kvarnar!

Lite matlagning har det också blivitt idag! Pasta och sås :)



Kommentarer
VEM? Anonym

wow vilken supersnygg ljusstake ni har på frukostbordet, den med det gröna glittret!!! måste vara en känd designer :)

Jag tror jag känner den där designern, vi var på föräldramöte förra måndagen och då fick vi sätta i barnens bänkar. Dag öppnade bänklocket och möttes av värsta kriget, sneglade lite i bänken brevid där en stolt mamma satt och tittade på dotterns prydliga bokhögar ;) hmmm efter lite städande så hittade vi både julpynt som skulle varit hemma till jul och "mIN JULBOK" HAHAHA Vi asgarvade heeela vägen hem åt vår underbare lille son!

Kram<3 Tänkte ringa N ikväll men tiden bara sprang iväg ringer nog i morgon kan du förvarna honom om!

2011-04-03 @ 22:32:54

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0