Önskar.

sitter här och lyssnar på ABBA, brukar inte göra det så ofta, men när jag väl gör det tänker jag på min mamma. Inser hur mycket jag saknar vissa människor, önskar att jag kunde samla alla och bara umgås. Men det kommer nog dröja!

Härom dagen när jag tänkte att jag skulle ringa så kom jag på att jag inte har någon att ringa typ. Marika och mamma finns ju alltid där. Men Emelee är utomlands och Natta är i Nice. Stina är i Norge, och Alla andra jobbar. What the fuck, vem ska man ringa? Nej nu får faaan alla ta o komma hem!

Jossan om du läser det här, så se framemot ett trevligt telefonsamtal när du minst anar det :)


Kommentarer
VEM? Erika

mig!!! du kan ringa till mig om du inte har någon annan att ringa, jag har alltid saker att prata om....hahaha Kram!

2011-04-15 @ 18:48:44
VEM? Jossan

De gör jag :) Ring alltid när du vill, varesig de är natt eller dag! Pusss

2011-04-18 @ 16:52:55
VEM? Stina

Men fru gotland, har du skype???

Då kan vi ju ringa till varandra gratis ;)



Saknar dig sjukt mkt!

Puss & kram

2011-04-19 @ 09:52:17
URL: http://nattstad.se/mikkastina

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0