Vilket humör!

Gud i min själ vilket humör jag är på idag, stackars N. Hu huu! Men jag är ju en humörmänniska så är jag inte i rätt mood så kan det ta hus i helvete på riktigt, då kan vem som helst få skit. Ja ja nog om det. Idag har vi åkt runt i bilen, slängt lite grejer och N har varit och hämtat sin nya telefon, så goodbye N, vi ses när din mobil gått sönder! Får nog skaffa mej ett eget intresse nu, eller det har jag ju iofsi men mitt intresse den senaste tiden har varit N och hans intresse har varit mej men nu har han ju sin nya telefon.

Ikväll tänkte vi nog kanske käka ute, vet inte vart bara....och eftersom jag är världens veligaste människa med orden "jag vet inte" och "kanske" inprogramerade i huvudet så får vi se vart den har kvällen hammnar.


Jätte roligt att sitta i bilen och vänta....


Från och med nu ska jag försöka vara snäll....Kanske..

Soo loooong suckers!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0