undrar.

Ja just det jag undrar varför jag inte kan få sova en endaste natt utan att drömma någonting, förut gjorde jag det! eller man drömmer ju men man kommer ju inte alltid ihåg det, jag vill sova djupt och lugnt inte drömma dumma drömmar och vakna stup i kvarten, fuck också! blir galen.

Nu sitter jag här o dricker kaffe, är sjukt trött och har av någon konstig anledning väldigt väldigt ont i benet, kan ju bero på att jag och syster sprang runt hela stan igår för att hitta en babyland butik, sen när drog jag runt hela stan för att hitta en sån butik? hm....ha haa! Fick iaf bra motion men jag är inte gjord för det! Jag kommer aldrig träna på seroös nivå, fast jag egentligen skulle behöva det lite...men nej, jag har annat för mej. Ett par kilometer i spåret eller så kan jag sträcka mej till.

Ja jaaa, nog tjatat från mej, ska dra iväg till marika o avis, vill ha sällskap och jag pallar inte o sitta här själv i lägenheten och gå mej själv på nerverna. Ge mej ett jobb för faaaaan, innan jag äter upp mej själv och dödar någon i min omgivning!

Soo looong suckers.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0