Roadtrip.

Igår var en trevlig dag, vi var nämligen på roadtrip, väldigt mysigt!
N har lite problem med att bara vara hemma, något som jag kan tycka är väldigt skööönt, men nej. Så rastlös som han är så skulle jag (JAG) bestämma något som vi skulle göra....jahaaa, det gick ju inte så bra som vanligt, men vi hamnade på lite olika ställen ändå tillslut.
1. Riksidrottsmuseét. Det var jävligt roligt.
2. Körde runt i hela stan
3. Lidingö...vet faan inte vad vi gjorde där faktiskt..
4. BURGER KING!!!!!!!!!!!!!!!
5. Ikea, och nej brudar det är inte roligt att gå där...
6. Mathandling.

Ja det var min dag det..




Lite bilder från museét, vi provade på rullstols rally, och lyssnade på massa saker i lurar, skit roligt!


Sen blev det några drinkar...och typ gooodis...


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0