Paint for life.

En sak som jag verkligen gillar här i livet är att måla, men jag har inte gjort det på ett tag! ett väldigt bra tag, men efter den gröna ärtsoppan fick jag ny energi och bestämde mej för att måla lite! varför gör jag inte det oftare för? det är ju så avkopplande och framförallt roligt! gud så roligt det är. I skolan målade vi mycket, jag gick en linje som heter textil/design. Jätte rolig linje och faaan vad jag saknar skolan!

Så nu sitter jag alltså här och målar, kollar på tv och sitter i egna tankar! skööönt faktsikt att vara ensam ibland! även om jag vill att N ska komma hem nu!






Soooo looong suckers! :)


Kommentarer
VEM? Anonym

Har du målat bilderna? dom va ju as coola.

2010-09-22 @ 22:06:35
VEM? Anonym

fan gumman du ska ju plugga vidare ju grymt bra design bilder:) Puss ammie

2010-10-06 @ 16:46:40

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0