Ny vecka, efter en underbar helg.

Alltså det har varit en underbar helg och nu är det en ny vecka. Känns som måndag idag och jag är totalt ovetandes om vad jag ska göra den här veckan, önskar att jag hade ett jobb jag kunde gå till. Jag ska inte hymmla med det, ibland kan det vara jävligt skööönt att inte jobba men det enda jag vill nu är att jobba jobba jobba, jobba arslet av mej tills jag stupar typ! hm....
Har inte den blekaste av vad jag ska göra idag och livet känns faktiskt allmänt jävla tråkigt!

Helgen som sagt har varit fab, vi var ute i fredags och i lördags var vi bara hemma typ och låg på soffan, eller vi var i Kista en sväng och sen var vi på texas och åt, namnam, perfekta bakismaten :)


En trött, oborstad josefin.

Maten såg ut som (förlåt uttrycket) spya, men var jävligt gooood.

Hm....hahahaaa!

Nej nu ska jag ta en cigg(!!!!!!!) host host! :)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0