My day.

Ursäkta mitt uttryck men fy faaan vilken tråkig jävla piss dag jag haft, har nog inte haft så här tråkigt på flera år, eller ja dagar kanske då.
Men jag har ju iofsi fått väldigt mycket gjort, städat, sprungit, lagat mat. Så nu ska jag bara stöka till, äta chips och slafsa i mej maten så är allt som vanligt igen. Tycker om när det är lite skitigt i hörnen, det ska ju synas att någon bor här eller??


En ros som jag fått av fina...jaag fick tre men av någon konstig anledningar har typ dom andra dött.




Här är då maten jag försökt mej på idag, råstektpotatis men kyckling och en creme fraiche sås. Ser inte så smarigt ut, men med mina matlagningskonster kan man inte misslyckas :) ha haaa....



This is me, soo looong.
 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0