Monday.

Så här är det, alla klagar på måndagar att det är världens jobbigaste och tråkigaste dag och jag brukar inte vara sen med att säga det också. Men igår var det en bra måndag. Väldigt trevligt. Som sagt är Emelee här, min allra allra bästa vän. Igår var vi på stan hela dagen och myste omkring, tillsammans med Hanna. Innan på morgonen lämnade jag min underbara lillebror vid Centralen för han skulle hem till wonderfull Gotland!

Senare på kvällen blev det mysmiddag här och spel. Vi bjöd på potatis i ugnen med morötter och stekt kyckling, med vitlöksmorötter. Mums mums.....förutom min sås som jag skulle göra men som blev så äcklig att vi var tvunga att hälla ut den, goood work Josefin, fy faaaaan. Nu ska vi duscha, klä på oss och åka till Marika så Emelee får träffa den bästa och underbasraste ungen i världen, Ava!













Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0