Middag och mysdag (igen)!

Jahapja, här sitter jag o käkar grönärtsoppa i min ensamhet. Egentligen skulle ärtsoppan vara till lunch om dagarna men jag käkar lite nu. Kan bero på att jag inte får på ugnsatan själv, gasugn, och i ugnen skulle en lasagne bli färdig! N är på innebandy så ja jag får väl vänta tills han kommer hem då och kan hjälpa till...tur man har en handyman :) haa haaa, jag är faaan värdelös, kan inte ens få på en ugn själv, herregud!

Jag har varit på bibblan idag och fixat ett bibliotekskort och sen åkte jag till marika. Vera var där också! Väldigt väldigt trevligt! :) Ava är så söt, Marika är så söt och Vera är så söt! Underbara människor! Trivs bra i söta människors sällskap!


Goda kanelbullar på fiket vi satt på ute i underbara solen!

Söta fina Vera

Fina marika och Ava!

Sötungen sover gott!

Vi var i en superbillig affär och fyndade :)

Vera var superglad! he hee :)

Fina underbara syster!

Ärtor till soppan :)

Och här står jag ja och mosar ärtor!

Och så här blev det, mums. Låter inte så gott med grönärtsoppa men fy faaan så smarrigt det är :)


Kommentarer
VEM? Vera

DU är söt!!

2010-09-23 @ 19:52:46
URL: http://veraolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0