Laaaalaaalaa!

Vilken härlig dag, solen skiner och jag mår allmänt bra! Kan inte bli mycket bättre. Fan vad mitt humör svänger, ena dagen är det skit andra dagen fantastiskt! hahaha! men så är det väl. Idag blir jag bara hemma, åker till gotland i kväll så jag måste packa och fixa här hemma :) Åh vi ska plocka svamp o mysa o dricka bärs med pappii! :) helt underbart!

Igår var jag bara hemma vid marika, en down dag var det kan jag säga, tror inte vi sa många ord till varandra. Vi kolla film och myste bara. Skrattade då och då åt ava när hon gjorde konstiga grejer annars var vi bara...men man ska ha såna dagar också! hua!

Vi såg en skit bra film igår, var lite skeptiskt i början men gud så bra den var, en film behöver se när livet suger rent ut sagt! hahaha, Last song hette den iaf!

Slänger upp lite bilder!

Jos.

New shoes :)

Mina nya underbara skor!


Sötungen nerbäddad och redo för stan :)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0