idag är en ny dag.

Faaan jag har varit på strålande humör nu i flera dagar, har jag för mej iaf! ha haaa! Underbart.
Saker och ting rullar på som vanligt i mitt otroligt inspirerande och händelserika liv, det enda som fattas är ett klokt jobb så jag kan jobba arslet av mej. Jag vet att inte jobben kommer till en, utan att man får kämpa för dom, men jag tycker verkligen att jag gör det! och hur svårt kan det vara säger vissa? Jo jävligt svårt tydligen. Jag vet faaan inte allvarligt om det är fel på mej eller vad det är? jag blir snart knäpp ska ni veta! Men som sagt det löööser sej. Ska snart skriva ett personligt brev, sen dra ner till bibblan och skriva ut och ränna runt på stan o lämna...

Igår var en trevlig dag, var som sagt med maruska och avis hela dagen...åkte hem runt nio för N var på fotboll...
fick ett roligt sms av han där det stod "Vi ses sen, jag älskar dif" Det blev visst lite fel i smset tror jag, det skulle egentligen stå "dig" men han älskar ju dif också så....jo tjena! hahaaa haa, faaan vad jag skriver massa skit, herregud.

Nej nu måste jag klä mej och skriva personligt brev (kanske är därför som jag skriver så mycket för att jag drar mej lite ifrån det).
Alla ni underbara människor därute, ta hand om varandra, på riktigt alltså! Det är inte farligt att släppa på ett leende ibland, det blir man bara glad av!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0