home sweet home...

Jag kan ärligt säga att jag aldrig har kännt mej hemma någonstans förutom hos mina föräldrar! Så fort jag har varit någonannanstans har jag alltid velat hem, hem till min trygga plats där jag är uppväxt och har tillbringat hela mitt liv. Men detta ändrades för ett tag sedan, när jag flyttade in hos N (eller våldgästade kanske man ska säga). Jag känner att det här är mitt hem nu, och jag trivs så himla mycket. Det är det här jag kallar hem och det känns fantastiskt! Det är liksom vårat! :) Helt underbart!

Hade jag inte haft N, Marika, ava och alla mina underbara vänner här in town hade jag flyttat tillbaka för längesen! men jag är så glad att jag är kvar och N kommer aldrig bli av med mej! hahaaaa....




Lite bilder från VÅRAT hem :) loooove it.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0