Gayklubb.....

okej, jag försöker vara en fördomsfri människa, och jag är det ännu! Faaan vad kul det var i går. Vi var på en gayklubb och jag tyckte det var väldigt roligt! mår som man förtjänar idag kan man säga! N med! he hee....


N o Jeppe.

stina och jeppe kom för en trevligt sofistikerad middag :)

hanna :)

en liten stapel då...

Yeah!

i taxin, försöker få en lika bra pose som hanna, men jag misslyckas som alltid :)

söta underbara.

hahahahaa :)

Stina o jeppe var på g....

Hanna!!!!

Puss

Okej, på gotland har vi öppet till två ute, och jag erkänner, klockan fyra är man inte så jävla stöddig längre! :) Tröööött det är nog bara förnamnnet!


Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Hehe snygga bilder;D

Vi får styra upp en middag/utgång snart igen!

kram!

2010-09-30 @ 11:23:56
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0