Absolut.

Skulle egentligen ha träffat Den lilla familjen, men jag tog en lite promenad istället och kollade på alla fina båtar nere i gröndal, väldigt mysigt! Hörde lite på radion och det skulle jag ju aldrig ha gjort för det var bara en massa roliga partylåtar på radion och jag blev på fest humör, inte bra inte! ska ju försöka o ta det lite lugnt, men det är fan inte lätt. well, jag fortsatte o gå tills jag kom hem. då dök jag som vanligt ner i soffan, men jag flög snabbt upp igen då jag kom på att jag ju kanske kanske har lite lite vin kvar.....och gissa vad? det hade JAG!!! tjohoooo! Klämde ur det sista ur boxen (och det är inte fult med boxvin, bara praktiskt) och nu sitter jag här, woooww! Det är fredag och jag mår bra, det är fredag och då får man dricka vin (hur mycket man vill).

Soo looong suckers!



Först promenad, sen vin.................


Kommentarer
VEM? emilia

hej hej, vad är du säljer? SÅdana arbeten är inte alltid lätta!



jag studerar på malmö högskola och kombinerar det med två anställningar, en på ett eventbolag och den andra på en tidning :)

2010-09-10 @ 22:01:55
URL: http://espot.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0