Vad jag kan! :)

ja det kan man säga det! har varit med N och jobbat och tänka sej att jag kunde bygga, det tror man inte det inte! Har dessutom nästan brunnit upp idag! (nästan alltså) = Långt ifrån! (men läskigt var det!).
 Var förbi Ns syster på hemvägen o fikade, super duper mysigt! dom är så gulliga!

Ikväll kommer bästa Emelee hit, vi ska kolla idol o käka tacos! hur mysigt som helst!
Nu ska jag ta en dusch, jag luktar brandrök på tusenmeters avstånd, blääää! och så ska jag göra mej lite snygg och bli glamurös för jag pallar inte o gå runt i skit kläder flera dagar i sträck, buuuu! hahahahaa :)

Soo looong suckers!


Jävligt snygg i arbetskläder! :)

Bästa N!

Godis på hemvägen!

Mmmmmm...

Vi spelade lite kort när vi kom hem, jag förlorade som vanligt! tur att jag har tur i kärlek!

Lite vin!

Söta Simon!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0