uppe med tuppen.

jahaa ja ännu en natt av typ sömnlöshet! jag orkar inte. har inte kunnat sova alls i natt typ, har legat halvvaken och funderat, drömt lite och funderat igen! hm...vad är det som tynger mej så mycket? vad kan man göra innan man går o lägger sej för att rensa tankarna och kunna sova djupt? Supa sej full kanske? ha...Uppe tidigt är jag också för det liksom kliar i kroppen på mej när N ska upp, kan bara inte slappna av och somna om! Han gjorde iaf kaffe till mej, mums! Men om jag känner mej själv rätt idag så kommer det gå åt många koppar! Hoppas Hanna hör av sej snart (07:13) hahaaa! vågar inte ringa och väcka för hon sover garanterat! hm....nej jag ska nog ta en morgonpromis nu! lika bra o görra något av den här dagen istället för att bara sitta i soffan och dega! babbel babbel.....


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0