Tröött och trött...

Som sagt trött är ordet för att beskriva mej idag! Fucking trött! Shiiiit! Och lite ont i huvudet har jag också, måste nog använda mina glasögon mera. Men alla blir så fula i mina glasögon, tjocka, breda och korta! hahaha! Och så får man ju imma på dom med en gång när man har varit ute och ska gå in, fucking typiskt! Ska nog bege mej till storasyster idag! Jo så får det bli...

Är faaan lite trött på allt alltså, trött på att inte göra något, trött på o fixa mej, trött p o städa, trött på o klä på mej, trött på o ja allt typ! Ändra på det va? Jo...


Insåg igår att jag måste köpa nya kläder! Byxorna jag har är super gamla och tröjan med! Men by the way vad faaaaaaaaan gör det?? Inte ett skit.

Sooo Loooong suckers!!!


Kommentarer
VEM? Josefin

Jag är också så himla trött på allt men när jag läser din blogg blir jag glad o då saknar jag dig såå mycket o längtar tills vi ses!

2010-10-28 @ 18:42:55

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0