På schemat...

På schemat för kvällen står storhandling, matlagning, uppsättning av gardinstång och softa i soffan! (får se om man hinner med det sistnämda).
Jag har precis tagit en promenad, och ska ta mej en dusch tänkte jag. Har städat och vårdat blommor (tror jag) så jag behöver duscha..
Skrattade lite här hemma när jag såg Ns inhandlingslista, högst upp står det "gele"och"Lingonsylt".....hm som om det skulle vara det viktigaste! Han är söt han! Nej dusch nu annars blir jag fast här :)


???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer
VEM? Vera

äntligen tillbaka =) Torsdagshäng, vad sägs?

2010-10-26 @ 18:51:16
URL: http://veraolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0