oj oj..

Mycket vin blev det igår, men jag gick upp pigg och glad i morse. Dagen har väl inte varit så jätte rolig egentligen, bästa underbara N är super sjuk och tycker synd om sej själv och jag leker betjänt och komer med te och kanjang! mohaaaa! Nej hu, stackars liten!

Gjorde superduper god thaigryta till middag som tillomed mamma tyckte om (ha haa). Undrar bara varför hon måste stå som en höööööök över mej och kolla allt jag gör? är det en skada alla mammor har eller? Faaan jag kan väl för tusan laga mat också! HUr kan jag annars se ut så här liksom? hahahaa, hade ju sett ut som ett streck annars!

Ingen ville vara med på kort igår typ, förutom jag då! ;)




Ingen vill vara med på kort, alla gömmer sej!

Emelee dansar en sväng.

Eftersom ingen annan ville vara med så fick jag väl vara det då! (fylloo)


Soffmys!


Sjukling.

Gekoödlan som har fått ett konstigt namn...

Tack för idag slut för idag! Nu ska jag dööö i soffan! (matkoma).
Soooo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0